Friday, September 07, 2007

可笑的誤會

產生誤會的情況有很多,今次就由一頓飯引起~

Thursday night,我同Brian and Christina食晚飯;
C仔唔使返工,所以自己去目的地,Brian放工之後到珠江兜埋我。
每次都係放工先來多野做...
我比約定的時間遲走,剛好與Consultants&其他同事前後腳走;
可能佢地好奇,問Brian係度既原因;Brian問心無愧咁如實回答。

翌日,Vivian問:尋晚二人世界開唔開心?
跟住用口形講:佢地(Consultants&其他同事)問Brian同Carrie係咪拍拖~

呆...
如果佢地見到Christina的話,應該會約束一下佢地既小宇宙!

心水清既Vivian同我親愛的同事們(我有講返俾佢地知),
係唔會有呢個“懷疑”存在。

No comments: