Thursday, December 27, 2007

長隆之旅

聖誕節有咩好去處,相信好多人都同我地一樣
離開澳門一下;我地決定去長隆歡樂世界












23/12 開始出發,直接到目的地
第一站:由拱北坐直通車到番禺,不過落車地點同目的地仲相差一段路
縱使我地早知道要轉車,但身處一個咁荒蕪既地方,真係好徬徨

等左一陣,我地終於上到的士了
今次係6人行,的士只可以坐5個;最後Shiel同我地坐車位
即使唔會遇到熟人,但當時我覺得真係好醜怪;所以係的士上全程既5分鐘,我都一直用雙手蒙住面,唔好俾路人見到自己個樣樣

終於到達樂園了~
我地買「長隆歡樂世界+長隆大馬戲」













首先玩一番機動遊戲先啦~



















之後去睇馬戲團,我地當中有4個人都係第一次睇馬戲團
好好玩,好好睇,好精彩;真係值回票價!

仲有第一次去4D Cinema,好得意
不過大家既回應都係:可唔可以唔好篤背脊?
夜晚要走既時候,雨開始越落越大;我地坐麵包車去番禺車站
大家都好擔心會俾佢賣豬仔/打劫,唯有自我安慰,我地6:1
到車站發現,到中山石岐尾班車已經開左;個阿嬏建議我地先坐車去小欖
再轉車到中山石岐;馬死落地行,唯有買車票

經過呢程車後,我地以後都唔想再聽/見到小欖呢個名
雖然係車上好安全,但過程真係令我地好不愉快

到小欖後,坐一個可信任既私家車(Shiel's father介紹的)到三鄉雅居樂
返到去五星級的家既時候,已經23:00了
放低所有行裝係屋企先,跟住去食打邊爐;終於可以暖暖個胃仔了

Man兩口子先訓覺,因為輝輝第日仲要返澳門返工
Ken,雞雞,Shiel同我,4人繼續玩,玩咩?
我既CHRISTMAS GIFT→電子大富翁








No comments: