Friday, February 29, 2008

一個人的午餐

每當見到「一個人」食飯的人(出街食啦~),我都會覺得「一個人」好孤獨好寂寞;或者「一個人」係唔容易相處的人,朋友唔多,先會如此孤僻。總之,「一個人」食lunch好可憐!

自己好耐都冇一個人食飯,至於有幾耐都唔記得了;甚至對上一次的時間地點,完全冇印象...

However,接下來的6個月,我將會有好多「一個人食lunch」的機會;多數係受編間影響。如果大家見到「一個人」的Carrie,千萬唔好聯想到孤獨精;種有要同我一齊食!「一個人」多數係出於無奈...唯有學會獨立一點...只限於lunch

4 comments:

Anonymous said...

我都好多時都一個人食飯LA,因為工作關係,有時返完工之後有野做都會出街食,有時一個人食飯又唔係唔好,如果一個人食我都會買返屋企食多,除非好遠LA。

Anonymous said...

你有冇野想我帶過黎呀~~

Carrie@~Biforst~ said...

TO星~
係喎!不知不覺得又到我地相見的時間了!
今年拜山唔知會點呢~~
都冇乜特別需要, 不過你唔想帶兩梳蕉上來, 你可以帶d食食畀我架, 哈哈~~^^~~

Anonymous said...

咁我睇下有咩野食LA,咁28日後見~~