Friday, September 12, 2008

長隆歡樂水世界 + Wing On BBQ

6 SEP 2008

14:30
一行5人由拱北搭車到廣州番禺長隆歡樂水世界
某人同我地講,車程只需1小時15分鐘,我地懷住懷疑的心情相信了;到達目的地已經17:00,離關園時間只剩2小時。於是決定第日再來過~





坐車轉到Clara順德的家鄉,第一件事當然係去吃飯;大家都餓了。
Clara帶我地食乳鴿,落手食係最好味;雖然佢話味道冇以前咁正,我都覺得好好味













到超市買左零食就返歸,休息過後,大家展示自己的泳裝。


最保守得主:Carrie
最性感得主:Clara & Shirlye
最美感得主:Candy
最健將得主:Iris
(以後只是Carrie的個人意見)




之後,大家都換上泳衣影相,當然只供個人收藏,不適宜公開,呵呵~~~






7 SEP (10:30)

呢日都幾好彩,買票的時候,有人買左10團體票,但佢地得7個人;我地其中三人可享有團票優惠(原價:128/團票:88)~ 星期天的關係,已經人山人海,到處都排滿人;而且我地怕曬,唔想係排隊的時候「乾煎」。所以只玩了「人造浪」同埋“唔知乜”(已經曬黑左好多了...=_="),之後就影相,用午飯。買午餐的時候,前面位哥哥拎住張50蚊既代用券,一個人食唔晒;佢買左兩個腸粉同兩隻雞脾,分一份畀我地,價值25大元,好開心~













Candy果隻係火翼(火雞雞翼),味道都唔錯,同普通雞翼分別不大







15:00,起行返Macau趕下場

Shuttle bus→地鐵(長隆區到天河客運站)











大家仲好high,係地鐵仲繼續玩,繼續影,呵呵~~ 好開心!





→長途巴士(到拱運車站):16:40開車,19:10到達

→過關,Taxi:19:25上車,19:35到達Wing On

→專車,大夥兒(Wing On 所有同事們)到黑沙水庫BBQ












冇乜點影相,呢張相由Seii(同學兼同事)提供的


.

2 comments:

Anonymous said...

哇~你將我地哥兩日o既行程寫得好詳盡呀!Carrie~勁呀! 睇返你呢篇blog,我覺得我地o既小旅行同BBQ好似腦海中一段影片,而呢段影片係快樂的,係我地難忘的回憶!
係永安實習,真係無揀錯架!係呢半年黎,我得著o既...除左學左好多,出團擴闊眼界之外,係識左好多好好o既同事,有d仲變埋好朋友添!唔少得梗係你同iris啦!So,I love Wing On!I love u guys!
PS:點解我係最美感得主o既???哈哈~

Carrie@~Biforst~ said...

lovely candy~
係呀, 真係好開心呀...
有好多開心野都係講唔晒, 寫唔晒; 不過呢d回憶會留係我地既心入面~^^~