Tuesday, May 09, 2006

理想情人

小時候,係小說同童話故事既“荼毒”之下,經常都會想像自己將來既情人會係:俊俏、風度、細心.最重要係有錢。

但人長大後發現到,童話紿終係童話,當中有好多既野都唔會出現係現實:灰姑娘中既仙女。

最合心既情人,最重要既就係對自己好:

當你肚餓時,他會說:不如我地去食壽司,好唔好?
(壽司並非他想食;但他會提意食你鍾意食既野。)

當你口渴時,他會買你最鍾意飲既茶。
(無須任何既語言,他會明白你所需。)

當咬痛他時,他會說:下次唔好咬得咁用力!
(意思係話:他願意繼續俾你咬,只係唔好咁“博命”就得。)

當一起逛街,終使你走了4小時,但依然找不到戰利品,他依然毫無怨言牽著你的手,一起走著。

當他走到模型店逗留了20分鐘,見到你沉悶的樣子,他會跟你道歉,然後快快離開模型店。

當你需要他出現既時候,他會以最快既時間出現係你面對。

我唔知道係咪每一個男仔都願意咁樣做,但呢一切,他都做到!


9 comments:

Anonymous said...

的確!!我算是稀客了

忙碌ㄉ生活卻缺少了目標
可說是目前我ㄉ狀況吧

今年如果二技沒考上就是去當兵了

你呢?過的好嗎?

我每天幾乎都有上線
可是你好像不會用MSN
不然我們可以聊天

Anonymous said...

你也有啊。。今天才發現,有時閒來我這看看阿

Carrie@~Biforst~ said...

to this
我有msn:hsea3@hotmail.com
希望你會看到吧!

Carrie@~Biforst~ said...

to nancy
很高興看到你呢!
你在哪知道我的blog?

Anonymous said...

有这样的男朋友真的很幸福啊!!!
好羡慕你,我什么时候能有一个优秀的女朋友呢???
祝你们永远这样幸福!!!

Anonymous said...

Carrie,你就好la,揾到個咁好ge真命天子,唔知我ge真命天子幾時出現呢?唉...我想問,愛,真的需要勇氣嗎?

Carrie@~Biforst~ said...

Dear Jacky
謝謝你的羨慕,但人真的可以永遠和誰誰在一起嗎?我並不這樣認為!還有,伴侶沒有說甚麼優秀不,只有喜歡和不喜歡而已.

Carrie@~Biforst~ said...

Dear Candy
其實都唔可以話係"真命天子",因為呢一切都只係”暫時”;人既關係就好似天氣一樣,成日都會有轉變,”強烈季候風訊號”會突然出現,唔知會帶來有幾大既破壞架...

Anonymous said...

令人難以致信
希望佢可以持之以恒