Thursday, May 25, 2006

有點瘋狂



Semester 2既課程終於都完結了。
過去兩個星期,都分別趕起Computer,Economic & Hospitality,三份Projects; 由於時間有限,我地試咗唔少既“第一次”。

第一次留係IFT (Study room)直到凌晨4:30先走;
第一次為Project而到Celia’s home;
第一次為Project 而通宵不歸家。

突然覺得自己真係一個好“經典”既大學生。
過住兩星期既“非人生活”。
不過,其他人或者冇我地咁辛苦;因為佢地識揀人來Group!

我姐睇完呢一句說話,佢地話我好似係度嫌緊自己既 groupmates;但我知道,同我一組既同學仔會知道,我並唔係咁既意思!

已經暫告一段落,乖乖等考試!

(圖:凌晨時分的IFT)

5 comments:

Anonymous said...

點解冇第一次"走堂"ge....
未試過"走堂"都唔算係大學生啊.....
"走堂"係大學生必做ge事啊......

Carrie@~Biforst~ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Carrie@~Biforst~ said...

邊敢喎...
我地科科都要計attendance, 而且學校又唔係好遠; 仲有呀, 如果你俾咗錢又唔返既話, 好唔抵~
最重要既係: 唔返上課, 點識做exam呀?

Anonymous said...

Carrie,呢兩個禮拜真係好辛苦,不過呢d"第一次"印證咗我係一個大學生,印證咗我哋為學業,為project,為分數而努力奮鬥嘅成果.系做project嘅時候,大家都好迷惘,但當有少少頭緒,少少嘅成功,大家都笑了!雀躍起來!呢d都係IFT Semester2嘅回憶!考試到la,我哋要繼續努力ar!

Carrie@~Biforst~ said...

Yes!
雖然我地唔會係做得最好, 但我真係好鍾意同你地一齊做project; 希望下一個sem, 我地都可以係同一班, 同一組啦~!!