Wednesday, February 21, 2007

年初二→「九唔搭八」

農曆年頭,公司的人特別讓人摸不透;
若要算起來,最讓人哭笑不得的該是年初二那一樁了。

事情是這樣的...
雖說要調部門,可是我們卻沒有新老闆「宦官Ken」的UCS(公司內線);於是當日身為Leader的我,見到面就問他了。

Carrie:C
「宦官Ken」:K

C:我想問你個UCS;以後有事搵你會放便d。
K:好,xxxx;使唔使要埋我個Personal Number?
C:No need!
K:點解No need?
C:我地只會返工既時候搵你,用PTT搵你就得了。(我寫底佢個電話同名)
K:點解你唔係我個名前面加d野?
C:仲要加咩?(我好認真咁問)
K:哦,冇,唔使了。
C:唔緊要,你想加咩;你講。
K:算了,No need了。其實我有幾個UCS,你使唔使要埋?
C:你鍾意;你講...(準備筆寫)
K:算了,都係唔好;廢事你地夜晚打算話來,又話咁又話咁,搞到我冇得訓。
C:哦,咁算了。(好努力強顏歡笑)
(我真係唔係佢係度發乜癲,講埋d我唔知佢想點既野)

在旁的同事Phoebe看到我們的對話,一直都在笑。
她說我們對話的時候,我個樣“拾到金都唔識笑”;其實我真的有努力對他笑過,可能並非真心,看上去跟“笑”一點關聯也沒有。

這件事情有跟Ivan講,他說K先生可能這幾天工作量大多,做到有d癲癲,所以語無倫次。坦白說,對著K先生,真的有點想死!

其實如果我識做人,應該要巴結&討好K先生才對:可是,我卻打從心底裡討厭這個人!

1 comment:

Anonymous said...

這人....
我超級瀑布汗.....

算啦,出來做野N多各種各樣騎呢生物...要習慣了

也沒什麼巴結不巴結,工作不出亂子就行~討厭就少理他了