Friday, February 02, 2007

MY DATE - 30 January 2007

1月30日這個大日子,大家還記得嗎?

擁有3個“Happy Birthday to Carrie”的蛋糕,真的好幸福。
分別是來自:家人,Shiel 及中學同學仔兼朋友仔。















禮物一一解剖~~
朋友仔的一set護膚品;真細心,大家都知道我的皮膚向來不好。
Shiel的NDS;以後可以一齊玩game,不過很貴的禮物呢!
Loretta的大根公仔;她送禮物的方式很特別,真的讓人很意想不到。Christmas的時候,我選了大根拖鞋作為交換禮物;她就知道我喜歡大根。現在大根是我的枕邊人了。
大根身前的金莎朱古力,是棠師傅送的;多謝!







3 comments:

Anonymous said...

你就好啦....一次生日就擁有3個生日蛋糕...^^

Carrie@~Biforst~ said...

to maggie,
你幾時會返來呀?
希望你只係來"渡假", 而唔係真係留返係度"定居"; 你要加油!!
and 多謝晒!

Anonymous said...

嘩~雖然我都知你好開心,但係你甘樣show d present出黎呢,會好危險戈喔,周街好多越人>..< 小心袋穩啊~haha