Sunday, March 25, 2007

浮動的體重?

終於做了一件很久沒做的事情-就是捐血。
距離上次,相隔半年之久了...

放工以後,很擔心會被捉去捐血的Poki陪我;
她決定要陪我以後,還不停問,會不會有人逼她捐的...==”
拜託,這也是自願性的活動呢!

進行body check的量體重部份,結果真的嚇了一跳;
48kg的數字從來也沒有出現過,難道我真的胖了?
也許是我吃飽才過去,有點重量...(努力找理由中)

回家以後再量,跳回45kg...落差也太大了吧!
很懷疑,是否家裡的磅壞了~
相差3kg,虛計6.6磅,想想BBQ時買6.6磅的雞翼/魚蛋,實在令人覺得可怕極了...

2 comments:

Anonymous said...

係重左就認左佢啦...
你家的磅一定係唔夠人地d準ga啦...
人地d係professional果喎....


ken

Carrie@~Biforst~ said...

你應該係ken ken...
唔係認唔認既問題, 只係...
我返到去, 分別用咗兩個唔同既磅, 磅過兩次, 都去唔到48kg; 我諗果時真係飲得多又食得多~~