Friday, July 04, 2008

一針見暈?

冇用鬼,打針就會暈倒...

話說昨日睇皮膚科醫生,佢話我身體好弱,血壓好低
正常最底係120/80,Carrie就有105/60;比正常相差20度
縱使對醫學上的唔係太懂,但都明白好似好唔健康~

Doctor開左d藥,又同我打兩支針
「上次感冒,我打左針會暈針喎!」

離開診所,係巴士站等人;本來都無乜野,之後視線越來越迷糊;即刻打電話同Shiel求救,但講得幾句已經支持唔住,暈咗係地上...一陣後有返知覺,自己醒左少少起返身...打返電話俾Shiel(電話跌到關左機,好彩種用到);Shiel好快到,再陪我去醫生度坐,好返d先離開。


咁樣暈一暈,有點元氣大傷的感覺,明明無生病,都覺得自己變成病人咁



澳門人真係好冷漠,見到有人暈左係街度都唔理我;好彩今次係暈針,下次有乜大件事咪真係失救而Bye bye?不過可能途人以為我係「詐騙黨」或唔知食左d乜丸而唔幫助我,都有少少係人之常情的~
但佢地真係好冷漠...T_T

3 comments:

Anonymous said...

嗯嗯~~你血壓都唔算叫低啊...上次我只有86/56都照樣去做野...而且醫生都沒有開藥...但真的好暈...有時候會看透一點吧!><"
下次睇醫生唔好自己一個人哦,打左針係要坐起碼15mins先好走啊...^^祝你健康!!

Carrie@~Biforst~ said...

嗯嗯~ 下次睇醫生真係唔會一個人了; 其實咁樣暈係街度真係幾危險~
下次我要食飽個肚再去拮針, 我要搵出打針會暈既原兇!!!

Anonymous said...

應該係帶定d "chocolate"係身....
打針會暈係因為你血糖低,身體冇足夠既能量去制造抗體啊....