Saturday, July 26, 2008

台北之旅

從台北回來幾天了,大家問:台灣好唔好玩?
好!但適合FIT多過跟團去玩囉!
希望呢個Summer末可以同Shiel過去一次~ 期待中...










Taipei 101,自己唔係咁鍾意呢個貴價商場,興幸裡面有間書店(Page One),可能畀我消磨時間。台灣的書店真係好有feel,大家都坐係書局地上,好專心閱讀自己的愛好本。














這是位於九份老街的店舖
Shiel想要的陶笛;全都係老闆/店員自己製作的
手工一點都唔粗糙,每一件睇得出細心的手工!














九份老街一間工藝品的家貓,好可愛;一點都唔怕陌生人,種好熱情同我玩呢!我摸得出佢個肚肚有點肚大/腫脹,就問主人佢係咪有小貓─主人話佢只係胖胖的,不是有貓仔~
就係呢個時候,呢隻可愛的小貓好似識聽咁,用腳踼開我撫摸的手─好像在表示:她不滿我無禮的說話=.="












有好多夾公仔機鋪係台灣的大小街頭巷尾,好多都好得意
不過自己並非「高手」,故,此次都無光顧過~~

No comments: