Saturday, February 14, 2009

VALENTINE'S DAY

~~HAPPY VALENTINE'S DAY~~


本來不打算整Chocolate的,(因為有平.靚.正的Cookies嘛~)

後來還是不忍心,無理由情人節令Shiel兩手空空,無朱古力收的嘛...



好吧...Carrie小廚師係時候出手了!



幾乎如同往年一樣的材料:


















係本人最拿手的─朱古力玉米片,好好味道的!
(↓呢個先係快.靚.正)































家裡有簡單的的包裝材料,的確簡單又有心意,哈哈~



















點解幾乎每年(至少有3年吧~)的口味及款式都一樣呢?



其實有試過其他New Style,但最好還是它與它,以及它的配搭





Shiel收到的反應是:『我都估到唔會只有曲奇餅的!』







當時我個心係諗緊:男人,或者對你來講
→咩都唔做,唔整←
先係最Surprize!







.

2 comments:

Anonymous said...

我係話朱古力我估到姐...
唔係"估到會有"....

我都冇話冇驚喜,冇開心喎,,,

Anonymous said...

HAHA~~~~女人真係敏感ge動物
偏偏就係男人鍾意wor
真係"犯賤"ge凡人~keke