Wednesday, March 11, 2009

台灣之旅-First Day (21 Feb 2009)

We have been to Taiwan from 21 Feb to 24 Feb
The 4-day trip finished, anything memorable is coming to our mind...




收拾簡便行裝,往台北車站


買了地道的“胡椒餅”,多餸又好多汁
大大個都只係NT40/個,抵!

















迷迷糊糊,唔清唔楚下買了無編位的「區間號」火車往瑞芳車站


































經過多重交通工具,終於到九份民宿
呢度真係好舒服,好鍾意 ;趁黃昏美景,係度留影








放下行裝後,直往九份老街
到呢一刻,先有真正來到台灣的感覺!








































『快樂的自己』─簡直係Carrie心裡的話






美食美食,我要美食!



























其中兩款我地覺得係九份老街美味的小吃
“炸蝦球”及“燒烤菇”







然後,坐巴士到「基隆廟口夜市」

見到夢寐以求的雪花冰,真係要試~ 好味!
分別是“紅豆布丁牛奶雪花冰”及“葡萄香檳碎朱古力雪花冰”


































返到九份的民宿差不多22:30了
係廟口買了很多小吃返去,仍然好好味
















第一天的興奮仍然令人興奮,期待第二天的旅程!







1 comment:

Anonymous said...

手信都好好味呀~超like
我又要去~我想去一個地方去多幾次
咁先一世難忘~當我地再次去台灣
唔知我地會回憶起d咩呢