Tuesday, October 17, 2006

葡韻嘉年華

聞名了很久的嘉年華會,還是第一次參加。
有很多的攤位,多是小食部;布置很有葡國特色呢!












很可愛的Poster;還有誘人的水手服。



























Museum of Taipa and Coloane History 已經水洩不通了;
遊客和居民都來觀摩,來感受一下一連三日的嘉年華。

在Church of Our Lady of Carmel,還舉行了一些小遊戲;
不論男女老幼都可以參加,獎品是一些葡國食品,還有紅酒呢!

大家有興趣的話,下年記得來看看了~

5 comments:

Anonymous said...

嗯....你壞啦...成日掛住 D "紅酒"...
真係好啊...有時間去葡韻嘉年華度玩....
我都好想去啊...可惜....唉....

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
唔好誤會, 我冇去品嚐過果個既飲食; 我只係係度睇佢地玩遊戲, 見到佢地會得到乜獎品咋... 小朋友會得到沙丁魚, 男仕會得到一瓶紅酒or白酒(普通size), 而女仕會得到一瓶五公升既紅酒...
其實我果日係返緊工IACM要領隊, 參觀龍環葡韻既時候, 咁啱撞正有嘉年華...^^

下年有機會一齊去!!!

Anonymous said...

周末還開不開?
我來走走
哈哈

Carrie@~Biforst~ said...

to cakeist,
the coming saturday已經結束了; 它只舉行三日(13/10~15/10), 剛好星期五六日; 如果你想看看的話, 大概要等下一年了~~

Anonymous said...

下一年..........呵呵
那沒辦法了