Thursday, October 26, 2006

甜品=開心?

不想再一個人獨自傷心了。

原來傷心的人是有權做些平常不會做的事情。
昨夜給自己破例,晚上和Ken出去逛一逛(晚上回家了以後,一般我都會呆在家裡),傾一傾自己的心事;然後到「鮮果人」吃甜品。
吃過甜品後,心情果然會開朗一點!

Ken,下一次晚上約你出來,一起開心的吃甜品吧!

前面是Ken點的椰汁西瓜豆腐花;
我要的椰汁海底椰芒果涼粉(真的很好吃,想再食!!)

3 comments:

Anonymous said...

想食咪去食囉....不過如果下次再出呢食甜品既話,希望再唔會係愁眉苦臉,心事重重既carrie啦....記住:開心d人都會靚d啊...

Anonymous said...

好似幾好味咁喎
係邊度食嫁?得閒帶我去~~

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
多謝你呀, 暫時來講, 大概只有你一個人會咁樣樣陪我...(有D朋友仔因為唔係澳門, 所以...)

to maggie,
多謝你, 其實邊有人會想唔開心; 要發生傷人既時間, 係冇人預計得到...anyway, be happy!!

to cq,
好呀, 下次你返來我地一齊食...
就為慶祝你畢業啦~~ 所以要你請客!!
多謝~^^~