Tuesday, March 14, 2006

注定的失敗

Organizational Behavior Presentation

縱使我地有去過徵詢 Penny 既意見,但整個流程都唔係咁清晰;佢覺得好唔滿意,所以我地要重新做返一份 Powerpoint 俾佢。
我地做得唔好,我知道;不過佢講咗兩句說話,令到我真係好唔開心。

“How many time did you spend on the project?”
我地一直好用心做,甚麼在 Present 前兩個星期已經開始討厭;但佢竟然懷疑我地既誠意。真係做得唔好,我願意承認;但係話我做得冇誠意,呢啖氣我吞唔落!

“How can you pass LV’s project?”
雖然佢呢句係無心,但我真係好傷心;佢呢一句令我好耿耿於懷。
上個 Sem,LV果兩份 Project;唔知道因為我地成組做得唔好,定係我一個人做得唔好連累成組人;我地都會被 fail。

可能因為我 pass 唔到LV既,所以我呢一科都唔得。

可能 Penng 永遠都唔會知道,佢今日既說話所帶來既傷害。

可能 Katherine 講得啱:“或者你就係注定係 mamangement 上失敗!”

6 comments:

Anonymous said...

佢有講過"How can you pass LV's project?"尼句咩!!!!
佢咁講真係幾hurt lor
唔得!!!我地唔可以衰比佢睇ge!!!!

Carrie@~Biforst~ said...

係呀, 我諗唔會係我多心聽錯囉~
如果佢冇講呢句, 或者我唔會咁down...

大家一齊努力, 唔可以衰俾任何人睇!

Anonymous said...

Dear Carrie,
Don't give up! Although Penny has said that, don't be so sad and guity that you have tried your best. I back you up in any time. OK?
Best regards,
Candy

Carrie@~Biforst~ said...

candy~
多謝你呀!
其實我都知道, 人係會有起有跌既時候
縱使知道, 但心情都唔可以好快好返
所以... 我會努力架!
因為有你地呢班好朋友仔支持!

Anonymous said...

我唔鍾意Katherine個句:咩叫注定呀?
呢d野無得注定!
一次做得唔好,可能真係做得唔好,兩次,三次......好多次之後,都未必可以做得好好,但係唔會因此注定係做得唔好,失敗?唔再嘗試就真係失敗啦!!!Carrie!!加油呀!永遠支持你呀!努力!Nothing is impossible!

Carrie@~Biforst~ said...

其實佢唔係話踩我既意思
佢既說話係:睇來我地都注定係失敗係...
但我覺得咁樣樣講好似係對佢唔好
我先改咗咁樣樣....

點都好, 係冇放棄既機會
我會一直都努力, 多謝你!!