Saturday, March 18, 2006

你覺得自己成熟嗎?

“你覺得自己成唔成熟?”朋友問。
“你覺得呢?”
“我覺得你...”朋友滔滔不絕既意見。

我覺得“成熟”,唔係自己講有幾“熟”就真係會有咁“熟”。
係唔同既人眼中,自己既成熟程度就會有唔同既分數:
係父母面對,永遠都會係長唔大既小朋友;係同輩面對,我地既分數會因唔同既經歷有所差異;係小朋友眼中,我永遠都係大姐姐。

所以,下次你地想同我暗示我唔夠成熟;唔好問我覺得自己點點點,不如直接同我:“Carrie,你幼稚咗!”

2 comments:

Anonymous said...

嗯~你幼稚左........
哇哈哈~~

Carrie@~Biforst~ said...

多謝~^^~
唔知你有冇聽過一句說話:
意見接受,態度照舊?
呵...