Friday, March 24, 2006

Maggie,五年後再見

3月23日,Maggie起行移民去美國。

認識佢有四年之多,相聚既次數卻寥寥無幾;但我地仍係好朋友。
今次一別,我希望五年後再見;因為佢講過:“如果我可以熟習到果邊既環境,我會五年後先返來澳門;但如果支持唔到,我諗一年後就會返來...”

我希望佢到地方生活,可以磨練一下自己;令自己變得更成熟,更開朗。

我唔會擔心時間同距離會離間我地既友情(就算擔心,要變都冇法了)。
我情願,同一d可以好耐冇見,但感情不變既朋友做朋友;
都唔係咁鍾意同一d成日見,但冇句真既人做朋友!

Maggie,一路順風,加油!

No comments: