Thursday, March 16, 2006

名校也不外如是

中午同Celia同Yvonne去高士德McDonald’s食lunch。

係餐廳入面,大部份都係高士德一間名牌中學學校既學生;本來都沒乜點留意佢地,不過佢地既言行同舉止都令人有點“側目”...

其中一檯既學生(從佢地既教科書得知,佢地既年級係小學),佢地講野不但粗俗,簡直係大大聲講粗口先係一個學生應該做咁。
佢地仲一邊講一邊係度玩。玩乜?玩食物。
佢地係度掟薯條,同出既菠蘿;搞到一地都係。當佢地走咗,個姐姐行埋去想執野時候,見到咁既情況都打咗個突;呆咗一陣先落手。

唉...澳門既教育好似越來越差咁;到底係澳門教育方面做得唔好,定係而家d學生都唔願意去接受呢?

5 comments:

Anonymous said...

其實名牌學校既學生未必一定係好學生呢ge......
only佢地有d成績好好嘅學生姐.....
仲有就係有邊個唔想d仔仔女女係d出名ge學校讀......
每樣乜都有好有壞,so凡事都會有好ge一面同壞ge一面.....只係你可唔可以睇到同埋睇到有幾多姐.....

Anonymous said...

某方面啫~
我個名校師妹好勁嫁=,=
個個都知名校兩極分化好嚴重
好既好好~壞既差到唔識形容

Anonymous said...

講開又講
幾時帶我去m記見識下啦~~haha~

Carrie@~Biforst~ said...

to ken
你都講得有道理既~
其實我覺得某一個原因之一既係:
太多新移民到咗澳門, 佢地將佢地既文化帶咗來澳門, 搞到澳門臭晒!

Carrie@~Biforst~ said...

to cq
其實我都知道一個coin係有兩面既~
不過, 真係估唔到入到名校既, 都會有咁多咁既學生之嘛!
去m記見識下?
你咪玩我啦, 你估你係新移民咩...
(如果你話係, 我一定會係: 你咪搞臭澳門呀~)
哈哈...