Friday, July 07, 2006

遊戲時遊戲

以前經常搞活動,Shiel同我通常都係「搞手」。
係參加者既支持之下,幾乎每次既活動都好成功;
然而對於我自己來講,有一樣野我係好唔滿意。

係參加者當中,經常都會有一d滋事分子;例如係係大家玩得好開心既時候,自己會走埋一邊唔出聲,叫佢一齊Enjoy我地,就話唔舒服;又唔肯食藥。又例如,大家玩得開開心心,自己成場都係度黑口黑面,問佢乜事又唔講,真係唔知佢想點。例如...

可能有人會話我唔識體諒佢地,但將心比己;如果下一次搞活動既人係你地,我出現咁既情況,唔該你地自己諗下之前自己先!

Shiel成日都話我硬頸,唔聽人講野;其實換句話來講,只係我幼稚,唔夠成熟。

8 comments:

Anonymous said...

不是我吧!!

Carrie@~Biforst~ said...

雞雞...
好開心, 原來你有睇我既blog!
其實你問得, 都預咗我未必會答你係邊個, 我講得咁隱誨, 都係發洩一下啫~
放心, 我好誠實咁答你, 唔係你呀!!

Anonymous said...

唔係雞雞...唔通係話我....

Anonymous said...

個個都咁自責,..即係個個都有做到呢樣野a...= ="???...






by:路人...

Carrie@~Biforst~ said...

每當有人提出一d意思, 個個人都會自己一下"講緊果個會唔會係我呢?"其實只係咁樣諗, 作用並唔大; 如果有下一次, 要避免自己出現在咁既情況先係嘛....

to ken, 唔係呀!

Anonymous said...

TO : 路人...
其實都唔可以話"自責"ge...
亦都唔可以話係個個都有做到呢樣野a...

只係一個正常ge人睇到一d可能關於自己ga野都會自己去諗下,反省下,睇下自己有冇做錯這....

Anonymous said...

俾意見:人地唔出聲,玩得唔投入,唔代表當事人唔俾面.如果真係唔俾面的話,人地大可唔黎,或者唔出現,係咪??我會調反轉黎諗,如果果個人唔舒服或者黑口黑面,有私人問題要解決(或待解決)都肯出席大家的party,我相信佢的誠意應該唔會俾任何人少,對嗎?!

Carrie@~Biforst~ said...

to chris,
我唔會話你講既野係唔啱, 我亦有好似你咁樣樣諗, 人地俾面先會出席; 只不過我仲未可以完完全全去到你既階段, 可以咁"明白事理".

但如果有人要搞到活動氣氛咁唔好, 試問邊一個會enjoy落去呢?

我承認我而家諗既野仲係幼稚.