Tuesday, July 11, 2006

INTERVIEW

今日可謂是放假以來最有意思既一天!

分別到:
皇朝Interview,係Wynn既greater工作;Wynn既員工都好有禮貌,都頗有工作效率;我諗係入面做野既話,都會幾開心。

氹仔賽馬會Apply+Interview;呢個係Chris係報紙睇到,跟住打電話話我知既。係出面安排我地貼面同埋面試既員工唔係咁好“老皮”,可能係講既野重覆又重覆既關係啦~ 不過同我Interview既哥哥仔就好nice,同佢都傾咗幾耐下。

原本打算去金沙(皇朝辦公室)交埋申請表,不過Ken話:如果俾佢家姐交既話,可以直接交上人事部。所以,我最後拜託Ken's sister了...

其實三分工都想做,因為學到唔同既野嘛!
However,而家都係等消息中...

2 comments:

Anonymous said...

係ar~ Carrie, 你in Wynn in 成點ar? 今朝早Wynn打比我話聘用我wo, 不過21/8先至返工. 我終於搵到份工la, 好開心ar! Wynn有無打比你ar? Wish you succeed!!!
金沙份form我諗我唔填ga la, 唔好意思ar. 不過我真係好感謝你記得我, 幫我攞埋form. 認識你真好! 一個很棒的朋友!

Carrie@~Biforst~ said...

呵...candy, 我都同你一樣, 收到電話!
不過呢, in果時, 佢係三台語言啦... 好彩都及時俾到反應佢... 雖然唔知佢要唔要我做greeter, 但至少我都可以做到hoster嘛!
一齊加油呀!!