Tuesday, July 18, 2006

鍾意睇腳指?

天氣酷熱,有時連對靚靚既All Star都唔想著出街;
想腳指可以通下氣,就唯有著下“露指涼鞋”。

我既腳指同個靚字無緣,但不唔介意show出來,因為只要腳指係乾乾淨淨就ok;而且邊有人會睇自己既腳指喎。However,原來我既諗法係完全錯架!

Janet話,男仔鍾意睇腳指。
真係估唔到,原來男仔係有d咁既怪癖;好驚驚...><"

自從知道呢樣野之後,每當我想著涼鞋既時候,都要三思...

4 comments:

Anonymous said...

唔係化,邊有人鍾意睇人D腳指ga....
最起碼我同我識D fd都冇d咁既怪癖啊...
唔好講到我地D男士咁恐怖啦.....

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
其實我都問過自己身邊既朋友仔(男仔), 佢地都冇呢個癖好; 可能係咁啱....^^
唔好意思, 我唔應該一竹干打沉一船人既...

Anonymous said...

但我聽過一件咁樣的事:
有個男仔係一次聚會中對某個女仔印象不錯,
之後個男仔就不斷咁約個女仔,想話追距咁啦,
後來成功追到手之後,
個男仔發覺個女仔的腳趾,
因為長期著個種尖頭鞋,
腳趾開始變型...
第二天,個男仔同個女仔分手....

Carrie@~Biforst~ said...

to ada,
其實我覺得男仔既行為, 同埋佢地睇女仔靚唔靚既眼光好奇怪; 就好似身邊有一班男仔, 可能佢地成日都一齊, 對女仔既審美都漸漸變得一玫, 對住一個女仔, 大家都會覺得好靚, 同埋好吸引....
我諗係因為有男仔同其他人發表過自己對"腳指"既偉論, 搞到漸漸都多咗男仔留意啩... 點都好, 我自己覺得呢個行為好變態!