Tuesday, July 25, 2006

發脾氣!

“有言在先:既然你地都唔體諒我,我唔會再處處遷就你地!”

最近msn改咗呢個名;幾乎每個人都會問:
“做乜咁激,改個咁既名?”
“邊個激嬲你,搞到你咁興?”...

唔通係我對朋友太忍讓,令佢地覺得我唔敢發脾氣?

以後.我只會做我自己應該做既野,再額外既野我唔會再幫你地做;有問題你地就自己去解決!反正你地都只係當我係“傭人”咁使;係你地唔尊重我先,我亦無須禮待你地!

最後一次通碟已經出咗,我唔會再忍你地!

4 comments:

Anonymous said...

唔好咁激動...激親自己就唔好啦...relax...
其實能夠"忍讓"都係一件好事呢ga...但息當ge時候"發脾4"都係好ge...
下次如果再想"發脾4"都可以繼續搵我ga...我都算係一個幾好ge"鈴聽者"&"發泄對象"呢ge...

"有問題你地就自己去解決!"...呢句講得好...(i like it.)

最後果句"我唔會再忍你地!"包唔包括我ga??好驚呀...~_~

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
多謝你咁"撐"我喎... 睇到你既留言真係好開心; 我覺得你真係對我好包容, 可能我做既野並唔係好事, 你都好似將佢美化咗咁, 氹得我真係幾開心!
最後果句呀... 我好偏心架, 要睇人, 同埋睇心情... 其實我自己心裡有算, 我知道邊d人係真心對我好既~

ken, thank you!
成日都係我身邊支持我~^^~

Anonymous said...

um....都係問下你關心下你咩事je...

唔係話你唔敢發脾氣ge...I think la..

不過又唔需要"太"忍讓ga je~~~

唔好咁激動..==""...乖..

Carrie@~Biforst~ said...

to 肥鴨,
thank you 呀...
可能我既用字真係有少少激動, 不過, 經過幾位真心好友既傾談之後, 心情已經好好多; 只係, 有少少任性咁, 係度發洩一下自己既不滿啫...
嚇親你添, 唔好意思呀~