Wednesday, July 26, 2006

“施丹事件”的後果

前排前聞一則又一則既“施丹事件”,令到一向唔關心足球界既我都知道事件既來龍去脈。好多人都原諒佢既“失常行為”;小朋友更加以佢為榜樣...

昨夜經何西灣既時候,聽到以下既對話:
人物:母親,拖住小兒,大兒(約12歲)自己行
大兒:係佢唔啱先架,我先咁樣做之嘛!
母親:撩是鬥非。
大兒:咩呀?好似施丹咁咋嘛!人地撩佢一次,佢唔理人地;人地撩佢第二次,佢先用個頭撞返佢。我都好似施丹咁,佢(應該係同佢嘈果個人)第一次撩我,我都冇理佢,佢再撩我,我先用個頭撞返佢...

當時心有一個諗法:唉...都是施丹惹的禍?

2 comments:

Anonymous said...

想問你個blog ge 背景音樂叫咩名呀? thx~

Carrie@~Biforst~ said...

歌名係: Soledad
做乜呀? 你想down呀???