Thursday, August 03, 2006

八號風球















本年度第一個八號風球到達咗澳門。

對於享受summer vacation中既我,冇乜影響;不過今朝瞓到迷迷糊糊既時候,見到“因八號風球而轉折返+唔使返工既Man”,佢好開心咁同我講:“八號風球呀,繼續瞓啦,唔使返學...”
望到佢咁興奮既樣,都會“鄧”佢感到高興。

不過,我諗澳門而家睇落去,應該有少少似一 個死城。因為出面橫風橫雨既情況,市民都會盡量留係屋企唔出街;街上既野又會俾風吹到“亂晒坑”!

希望個風唔好留係度咁耐;期待晴天既來臨。

圖片資料:http://www.smg.gov.mo/cvm/typhoon/gif/mptttp.gif

4 comments:

Anonymous said...

其實澳門好耐都未掛過八號風球啦...
上次掛八號風球好似都已經係5-6年前啊...

個風唔會留係度好耐ge...

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
我唔係咁記得上一次既八號風球係幾時了~
不過只係知道, 係我細細個既時候, 有九號同十號風球~ 當時真係... 橫風橫雨~

唔留咁耐就好了... 我地明晚既活動, 就風雨不改~^^

Anonymous said...

今日ge天氣好好ar~~又冇落到雨....

好正wor~~~~~~><~~~~~

Carrie@~Biforst~ said...

係呀~
不過天氣好似有少少唔穩定...^^"