Monday, August 14, 2006

奇怪的觀眾

韓劇迷一定會知道《天國的階梯》重播。

電視出呈現成俊哥和靜書兩位主角;以下是Janet和我的對話:
Janet:點解咁多人鍾意成俊哥?
我:可能佢有肌肉啩!(韓星最有魅力的主因)
Janet:但佢笑起來好有“國產”既味道喎。(好怕他的fans會打人)
我:可能佢對靜書深情啩!(沒頭沒腦的接上)
Janet:但佢同第二個女人訂婚喎。(好尖)
我:係喎...佢同第二個女人訂婚喎...(感到無力中)

雖然沒有繼續收看,但大概都知道劇情如何;可能太多的觀眾都只睇成俊哥的好,沒有Janet看得仔細。通常人都會記住別人的短處,為甚麼觀眾都只記著角式的長處...奇怪=="

6 comments:

Janet said...

尖銳係我的性格,
"俺尖"是我的缺點,
所以會挑剔,是因為那是我,
其他人看到長處...才是正常;

Carrie@~Biforst~ said...

咁樣樣既話, 我覺得你都幾難搵到一個"稱心滿意"既男朋友/老公...

Anonymous said...

你兩個“作死”啦,竟然背住我講我心愛的成俊哥壞話.你兩個出街記住“小心d”,“出入平安”......

Carrie@~Biforst~ said...

暈咗...@@"
唔好意思呀... 唔知道成俊哥係你至愛添~

Janet said...

carrie,
所以我成日都覺得有朝一日會被自己的性格累死~

chris,
聽聞有次你講公司班八婆成日講成俊哥,你又話煩...幾時變咗成俊哥fans...

Anonymous said...

我份人好善變,今日憎羅莽,可能聽日已經愛上佢......我見你地傾得咁高興,吓話,總要有人出黎答詘,附和吓吖嘛......