Friday, August 25, 2006

可怕的遊車河

你們有嘗試過一天坐車八小時嗎?
你們有曾想過一天來回澳氹共10遍嗎?
你們有否想過三天都這樣的渡過嗎?

對!今天我們坐在Wynn的Shuttle bus上,(虛計)八小時。
時間:上午09:30-13:00;下午16:00-20:00
巴士的路線:皇朝中土大廈→荷蘭園→高士德→港澳碼頭→西灣大橋→氹仔機場→(小環遊氹仔)→西灣大橋→漁人碼頭→(忘了)→皇朝中土大廈...
不斷的重覆==” 還聽說我們要這樣的過三天;不過巴士走的路線可能會不一樣...
我也明白到,公司也是要讓我們實地試察往後的工作環境;可是
暫時只過了一天,已經有同事笑說:“以後見到巴士都驚。”










今天探訪了機場的Toilet幾遍;讓我回想起高三的畢業旅行。
我想右邊的是飲用水,可是它放在Toilet的門邊...誰願喝?













天都黑了...
今天最後一天走西灣大橋和皇朝;之後司機叔叔送我們回家,雖然不是送到門口,但也讓我們每人省回$2.5~ 司機叔叔好靚仔呀~^^




終於都試了這個口味,沒甚麼特別。

5 comments:

Anonymous said...

一天坐車八小時就未試過,but 一天對住部電腦12個小時就試過....
一天來回澳氹共10遍就未試過,but 抬住部ibm既電腦一天來回wynn & 中土 & 獲多利 20幾次就試過....
不用想了,已經試過好多次了....
哈哈...係咪對得好好呢...但呢d都係真ga...

咁就話“以後見到巴士都驚。”,咁我咁見到電腦都要怕怕囉....

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
冇錯! 的確對得好, 仲有少少串呢~
呢d都係我人生第一次咁咪"瘋狂"+無聊既經歷嘛... 哈哈~ 都係果句, 對於會暈車既人來講, 呢件真係唔係咁開心既消息~
但願我可以平平安安咁渡過呢三日啦!

但願個blog都平平安安, 最近成日都login唔到...

Anonymous said...

haha...快d話我知係幾號巴士...等我去搭先.....

Carrie@~Biforst~ said...

to cynthia,
係wynn既shuttle bus呀, 邊有分幾號架...

Anonymous said...

叫佢去揸新福利la......