Monday, August 07, 2006

回味童年

我問了很多朋友,他們和我一樣都做了很傻又可愛的事:
開啟風扇,對著風扇說話,因為聲音變得不一樣,就是這個原因覺得特別的好玩。但我相信,現在的孩子們,不會明白這種滋味。

當年最流行熱門的遊戲,就非Super Mario Bros.
這兩天都跟Shiel回味我們的“當年”童真。雖然人大了,但玩起game上來,還是不大靈活的,很快就不小心“壯烈犧牲”了...(汗...)

為甚麼每次主角都是紅色的肥仔,很少機會見到綠色瘦仔呢?

2 comments:

Anonymous said...

對著風扇說話呢樣野,我細細個都有玩過啊...果時都覺得幾好玩ga...不過玩親都實比人"鬧"啊...

Carrie@~Biforst~ said...

係呀, 大人見到咁我地樣樣做, 就會鬧我地; 其實我諗有原因既, 一就係怕我地會整親自己, 二就係覺得我地浪費電源, 三就係阻住佢地涼爽....^^
不過諗返都幾開心