Thursday, August 24, 2006

牙醫診所

上星期日陪Shiel到牙醫診所,那裡的service真的很不錯!










有飲品和小點心;Shiel鍾情chocolate,我要了暖水。
電視在播放著Eason的演唱會,給在輪候的人解解悶。
(喇叭還在放著的純音樂呢!)



有不少的雜誌,不論是八卦周刊,
或是有關時事的Time也有;
真的蠻體貼的牙醫診所呢!
















小小的兒童遊樂區天地;我也想過去坐坐,可是不好意思呢...
左邊的...好像是Hello Kitty坐著姆明...^^"

你們也認同這個地方很好吧!
是否也很想去檢驗一下自己的牙齒呢?可是,收費就真的,相當不便宜唷~~

3 comments:

Anonymous said...

WA....間診所好靚靚AR./...><...
同埋...小姐..我想講..KITTY坐住戈隻一定唔係姆明黎GA..=="...姆明..靚仔D GA.."

Carrie@~Biforst~ said...

我都知道佢其實唔係姆明, 所以我咪話"好似"囉... 第一眼望落去, 真係好搞笑!

Carrie@~Biforst~ said...
This comment has been removed by a blog administrator.