Saturday, August 19, 2006

SO FAR,一年了

早上雨很大,街上的遊人並不多













天色灰灰暗暗的













晚上的天空已經很藍了













屋裡的人都湧上街













回家後,回想到星期一開始返工;也會想到...

So far,中學畢業一年了,大學生活也一年了;無論是身邊的或是自己,也改變了很多。
「時間和距離都是愛情的最大摧殘之力」,但最讓我深深感到時間和距離的厲害,就是在「友情」的變化。在心裡我很討厭再與他們來往,可是我又怎會捨得放下這麼多年的感情呢?雖然說不上是分裂,但相聚的感覺不復以往;唯有說服自己:「仲肯出來,已經算係俾面你了!」

相反來說,在感情方面還算是不錯。
本月的廿四日,就是Shie和我的28周月(即兩年又四個月)。
我們還是會吵架;感情都定下來了,還有甚麼好吵呢?
我自己覺得,還有機會讓意思分歧,也算是一件好事。
情侶總不能因為相處的日子久了,對甚麼也沒所謂吧?如果真的甚麼也沒所謂,我會覺得:他們不太在乎當自己要甚麼,感情一定會變淡!
Shiel一定會指我的是「歪理」!

4 comments:

Anonymous said...

........................
發還發
唔好咁蠻就得啦...

Carrie@~Biforst~ said...

唔認真d發脾氣, Shiel就會覺得我係玩架了~ 不過, 應該都唔會咁咩既~~

Anonymous said...

同士:你講既:「仲肯出來,已經算係俾面你了!」....係咪講緊我呀...係既話就要同你講返聲thankyou囉...^^ 咁俾面我...啊啊^^...

乜"發脾氣"都有分認真同唔認真既咩...
真係"聞所未聞","見所未見"啊...

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
我唔係話自己俾面任何朋友仔, 係每當我地幾個決定搞d乜既時候, 都有人肯出來, 係佢地肯俾面我地就真啦~

係呀... 我諗有人發脾氣會笑住咁講, 咁對方睇落去就會覺得我係講笑, 同佢玩玩下咁嘛~~
呵呵...^^"