Saturday, August 05, 2006

August's Birhtday

今個月有兩位朋友仔生日,分別係高人兄同埋Ryan。

以下係高人個cake:












人家可以係相入面見到,個cake身邊係有一個gas爐,同埋一碟牛肉;就知道我地係打邊爐慶祝啦!(不過睇落去有少少唔衛生咁...==")
果晚個天仲係蘊釀咁呢個八號風球,橫風橫雨,都唔知叫唔叫有feel~

以下係Ryan個cake:












昨夜去唱K慶祝;成班朋友仔都好鍾意唱歌仔。次次都係去到間店鋪打烊,俾老闆趕我地走...哈哈,不過我地都好規矩;冇爆樽、冇掉蛋糕、又冇搞到間房好dirty。

.............................................................................
記得係高人生日既時候,我地成班人一齊玩“七級豬”同UNO。
當時我提一個問題:最唔鍾意你既朋友做d乜?
我既答案係:唔尊重自己既朋友。

因為自己唔鍾意,而好似一個街市婆咁通街鬧;朋友會咁?唔好話係講笑,你既語氣一d都唔好笑;如果唔係當你朋友,邊個願受你氣?

你覺得唔夠創意,可以毫不留情一腳踩落來;點解你又唔參與?如果改果個唔係我,我諗你既“偉論”會滔滔不絕咁維持一段時間。

朋友,包容同容忍,係有一定既限度!

5 comments:

Anonymous said...

唔好咁激動....relax...
邊個唔尊重你呀...
過左去ge野就算啦...
一個人如果成日都諗住d唔開心ge野會孌得唔靚ga(相由心生啊!)仲有會短命好多ga...
笑下啦...

包容同容忍雖然係有一定既限度...
但"包容同容忍"之後仲有ge係幾年ge"同窗生活"同埋df之間ge友情啊...

我覺得如果有機會ge話應該同佢講下囉...

其實,反事都睇開一d,向好方面諗,同埋試下用唔同ge角度去睇下,可能會發現到一d平時唔會留意到ge野啊....
唔好成日記埋d唔開心ge野,個人都會開心d...咁就自然唔須要"容忍"啦...個人都會靚d同埋長命d ga (好耐之前一個DR[一個改變我一生ge人]同我講ga)...

sorry呀...好似講得太多了...
如果有唔啱聽ge就當冇聽過啦...

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
死ken ken, 你咁講即係話我唔靚啫... 不過都係真既, 玩咗兩晚通宵, 成個人真係殘咗好多...

其實呢, 都係果句啦, 都係發洩一下自己既倩緒, 講咗出來個人自然舒服, 仲邊會去記~ 寫果時都冇打錯乜字, 應該都仲好心平氣和既!


冇話啱唔啱聽既, 你都係為我好先會講咁多野俾我聽之嘛! 多謝你呀~^^~ 成日都聽我亂講野, 呵呵...

Anonymous said...

To:carrie
都叫左你relax 啦...唔好一開口就'鬧'人啦...
我邊有話你唔靚啊...係你自己講ga,唔係我講啊...唔好屈我啊...
我只係話"成日唔開心ge話會孌得唔靚之喎"...乜你成日都唔開心咩??

識得發洩一下自己既情緒都係好ge,好過成日屈埋屈埋係個心入面啦...
仲話冇打錯字,係"情緒"唔係"倩緒"呀!
呵呵...

唔使客氣!!作為fd係應該係fd有唔開心or有困擾既時候,盡量去開解or幫助既...(呢個就係fd既價值啦,如果唔係要fd呢做乜喎~)

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
我覺得自己要重新咁去認識你; 唔知係你之前收埋咗呢一面既自已, 定係我真係識得你唔夠深, (應該都唔會, 都已經識咗有5年了); 我覺得最近你唔同咗!

Anonymous said...

To:carrie
係咩,有乜唔同呀??(係靚仔咗or肥咗or瘦咗成熟咗or幼稚咗呀~)
咁你諗住點樣去重新咁認識我呀?早D話我知喎,等我有心理準備啊...
呵呵...

人總係會除著時間既過去而不斷長大既,自然行為,思想,性格都會改變啦...(經一事長一智嗎!)見既野多咗,經歷既野多咗,學到既野同得到既野自然就多咗啦...咁變就必然ga啦...
至於你話我"之前收埋咗呢一面既自已",我唔知你指係邊方面啊^^...但我都唔會否認既~

咁究竟你覺得我最近有咩唔同咗啊...點解我唔知ge...話我知啦^^