Monday, September 04, 2006

靈異事件?

昨日遇到件怪事。
初時覺得有點怪異,之後經已釋懷,然後回想時有點害怕。

中午在Office集合的時候,我坐在counter裡面,而我就面向對面的counter(相隔三個lift位和兩扇防煙門位);其他同事(幾個)面向我一起聊天。突然我看到對面有一個人,看著我們的方向,在對面counter前走過...
我立刻跟在場的同事說,她們都堅持說:我看錯/只是玻璃反射。因為Day off就連security guard也沒有,根本不會在人出現在那個地方(除了我們這班同事以後)。之後有男同事回來,他們知道以後走過走看看;發現我看見那個人走的方向,裡面一片漆黑。
當時不知道哪來的勇氣,有想親自走過去看一看的念頭,可說興幸的是Kelvin阻止了我。

後來,我跟Zoe兩人(當時只有兩人),上lift去Toilet時,兩人同時在兩個counter之間聽到「那個出事」counter那邊有聽音傳來。當時我想開口問她,她立刻阻止我說話,然後以最快的速度離開(我們衝下了樓梯)。

當我走到地下,看見了Shiel(他剛好放工),我即係衝去擁著他;真的好害怕。 他真的出現得很及時!

後來跟Chris和Janet提起這件事,都覺得其實真的有人在。
縱使我認同他們的說法,可是回想事情,覺得有點害怕,手也在顫抖...


Shiel特意買來,
給我「壓驚」的零食。


4 comments:

Anonymous said...

你應該冇睇錯啊...day off都會有人返呢啊...
wynn 既IT 係冇day off啊...仲會成日係中土 & 獲多利出現啊...

Carrie@~Biforst~ said...

to ken,
哈哈哈.... 多謝你再提醒我要理知呀!
因為我都睇到果個人係著住wynn既制服; 而我家姐們話, 可能係有小偷...^^
今日我會返去一次, 我要問下佢地會唔會有人係星期日出現先~^^

Anonymous said...

有時d野...你會驚ge話就最好唔好去求證了..我成日都會"自己呃自己"ga..haha~~
真幸福...「壓驚」的零食..=="

Carrie@~Biforst~ said...

to cynthia,
其實真係八卦, 好想知道答案; 如果答我一定唔會有既話, 我都唔會話好驚驚既, 只係會有少少驚... 哈哈, 好白痴~
零食... 都係怕我會唔食野先買, 因為呢兩日多數都會留係屋企, 唔出去嘛~