Thursday, September 21, 2006

動盪的愛情

身邊有不少的朋友都分手了。
無論與過去的另一半相處了多久;數月或三年,甚至是五年,
由於第三者的出現,令到感情終止了。
不過,情況有點奇怪,都是由女生們提出分手的;
到後來她們才知道有第三者的存在。
(情況真的很複雜,很難以文字解釋清楚)

開學以來,Shiel和我各有各忙,各有各累;
他下學以後都為迎生會的事而苦惱,而我則一直返工→返學。
如果我們想見面,只有在放工後的時間,通常他會陪我回家。
如果他上課累了的話,一切只好留待明天。

不知道會否因為接觸的社群變得不一樣,
而令到相方之間的感情、感覺也變質了呢?

7 comments:

Anonymous said...

相識靠緣份,相處靠智慧......

Anonymous said...

感情的深淺不在於相處時間的長短....

Anonymous said...

不是變質...
只是大家認識久了...
很多東西也想大家遷就一下吧...

Carrie@~Biforst~ said...

to 匿名者,
呢句話係書上睇過; 有幾多個人係感情路上帶住智慧? 如果自認係帶住智慧談戀愛既話, 佢根本係冇完全投人去...

to ken ken,
我認同既... 不過, 隔開既時間多咗, 識到既人多咗, 接觸既野唔同咗, 感覺都會變得唔一樣~

Anonymous said...

“係感情路上帶住智慧”的意思係指相處模式, 而唔係指在相處的過程中計較邊個比邊個付出多, 邊個食住邊個. 有些情侣明明很愛對方, 但在相處的過程中往往會發生磨擦和吵鬧, 結果大家不歡而散; 這可能是他們之間的相處模式, 但當其中一方再忍受不了的話, 這段感情便會告終. 我諗“相處靠智慧”的意思係大家在相處的時候, 在不失自我的情況下,給予對方舒服融洽的相處氣氛和快樂.

Carrie@~Biforst~ said...

to chris,
原來係咁... 咁我諗我係呢方面既智慧一定唔高; 但相返來講shiel就會好我好多... 自己成日都係度諗, 如果而家既另一半唔係佢既話, 可能我而家係單身...=="

Anonymous said...

我咩都唔識講...只係識對流星許願,許願Shiel&Carrie,什至身邊的情侶,可以每日都開開心心甘係埋一齊...