Sunday, September 17, 2006

Look down upon YOU!

唔好話香港人一定係好有教養,好有禮貌;
遇到自己唔順心既事,態度比起國內既人仲要差!

呢兩日有唔少香港客來入住Wynn;可能還係生手,
有唔少跟碼頭線既同事要捱鬧,所以都唔願意再上碼頭既Shuttle bus。

中午時分,碼頭有好多客人;巴士一開門,個個都爭先恐後迫上車(情況比關閘線混亂十倍)。有一個上唔到車既香港女人,(由上唔到車→等下一班車→直到佢上咗車)不停咁係度嬲我同司機,仲記得咗司機同我個名,誓要complain。 好!就俾你記咗我個名,我唔怕你!!
無論當時既佢係打扮得有幾高尚,佢既表現就如潑婦罵街一樣。
面係人俾,架係自己丟!

由於人大多,我自作主將留咗係碼頭清理客人;所以我一直都係等俾佢鬧。
佢一直咁問:「我地係book咗房既客人,點解唔係優先上車?」
「唔好意思,車上已經冇位,只可以等下一班車;而且我已經call咗 greater叫站長加車。」(如果叫冇book房既乘客落車,邊有人會理你呀?)

當時有另一個香港女仔一直係度睇住,上車既時候佢同我講:你返到公司一定要講清楚,如果唔係就會俾上司鬧。(呢一句支持,我真係好開心!)

心有無限既委屈,但我同自己講,我唔會係你呢個潑婦面前流眼淚,咁係軟弱既態度!直到返到Wynn見到Ivan,情緒就有點失控了。最後我冇同佢地講發生乜事,不過佢地都知道港澳碼頭線係唔易做。

3 comments:

Janet said...

欣喜見到有人閙你,
愈年輕被人閙,
得著會愈多,
要感激曾經對你很差的人~

Anonymous said...

香港人唔係無教養ge...但有教養唔代表一定有禮貌啊...好多香港人都好有教養但無禮貌啊(我認識ge都有幾個)...

Carrie@~Biforst~ said...

to Janet,
我都認同你講既野, 年紀輕輕俾人鬧, 係一件好事; 不過我唔會感激潑婦既~ (係咪好小朋友脾氣?)

to ken ken,
其實我發覺, 好多香港人都過分自大; 以為自己係hk就會高人一等咁... 真係... 不知所謂呀!!!