Saturday, January 14, 2006

我家可愛的小貓們



大家都知道我家係有養貓貓的; 但唔知大家又知唔知道,
係2005年12月19日, 我家多了兩位新成員→兩隻初生的貓貓 ...

在開心的背後係有一段傷心的故事, 我仍然唔可以輕易忘懷;
當中有過傷心,有過憤怒的。
雖然事件已經成為過去, 但一個人生的「交叉點」,
誰又可以完完全全拋諸腦後?
(可能係講得嚴重了~)

「不言,並非我不知道;不提,並非我願意受。」
是我之前寫過的話,正好能表達我現在的心情。

好吧!唔好講唔開心的事情。

好想同你地分享一下,我家的貓貓們,今日特地同她們影了相;
我想睇到相之後,你地都會好渴望自己會有一隻貓貓(或者係寵物)。

         左邊係卓卓(何卓藍)&右邊係牧牧(何牧藍)

唉... 想當初貓仔還係好小好小的時候,
佢地還未識爬、還未開眼仔;只係識食奶,成日跟住貓貓媽咪,幾可愛!

但係... 今日去見佢地的時候,已經長大咗好多。
佢地兩隻貓貓到處走,真係坐都坐唔定,周圍爬;
而且仲打架仔... 有相為證!

6 comments:

Anonymous said...

我們家私貓貓真像我....waka~^^

Carrie@~Biforst~ said...

如果你都係走去個垃圾桶去TOILET, 我就認同你講既說話~

Carrie@~Biforst~ said...

老師父:
多謝你咁讚我d貓貓們, 我同佢地講咗, 佢地好開心, 仲叫我多謝你喎~^^~

同是養貓之人~

Anonymous said...

那個誰...係3隻呀....= ="

Carrie@~Biforst~ said...

Cynthia:
我諗佢既意思係:佢屋企都有兩隻貓貓

Anonymous said...

A...-口-""...sorry.....