Friday, January 20, 2006

九個葬禮=一個婚禮?

曾經有聽過一句話:「九個葬禮等於一個婚禮」;
但我已經唔記得係邊度聽返來;
可能係書上、電影中、又或… (已經唔知道了…)

上星期日(2006年1月15日),我參加咗一個婚禮party。
新婚夫婦係基督徒,係香港相識、結婚;
之後會係澳門定居,因為佢地要做傳教士。

同場上,亦有另一對結咗婚未夠半年既夫婦。

見到佢地既關係唔同咗,但係依然咁恩愛,真係睇到都開心!

如果真係九個葬禮等於一個婚禮,
2005下半年咁多人結婚,即係話,果時有好多人都“香咗”?

咁冇根據既說話,都唔知邊個創作;
點都好,結婚應該係一件開心,直得恭喜既事嘛!

希望佢地會享受自己既婚姻生活,一直白頭到老。

4 comments:

Anonymous said...

有時我得閒冇野做...係度諗野...
我都會諗到d人結咗婚之後,點樣可以維持到戈份新鮮感....依家d人,好似我d朋友仔咁...
行行下覺得悶就會散,,,,唔知有乜為,,
個point仲要係識咗2個星期,行,一個星期,散~~都唔知做乜咁~~~如果呢d人要結婚,唔係唔知佢地會點....!!
禽日我同個朋友仔上icq ge時候,比s.h.e.戈首"我愛你"個mtv佢睇(板主應該知邊個)
,但係個女主角就跟咗個男人走,,,覺得個老公好慘...我同佢都覺得,如果戈時我地好似個女主角咁結咗婚ge話都唔會跟戈個男人走,
一齊咗咁耐,個女主角可以為咗舊情人丟低佢老公,應該都係代表唔愛佢,另外,一齊咗咁耐,佢可以乜都唔理咁就走咗,連應有ge責任都冇埋,咁當初佢地又做乜要結婚呢..?

Carrie@~Biforst~ said...

其實而家d人係為咗乜而結婚?
我諗多數都會係"奉子承婚"~
而點解會咁遲先結婚?
我諗係佢地怕咁快結婚, 對得耐, 易離婚啩...

不過呢, 我諗"基督徒"會係因為"愛"同埋因為想"一生一世"而結婚...因為佢地唔會玩離婚~

而家時下既青年人, 都好珍惜自己的青春, 所以先會不斷咁拍拖; 但可能怕好快用晒d青春, 咪來得快去得快囉~

Anonymous said...

"九個葬禮,一個婚禮"好似係一套戲...

Carrie@~Biforst~ said...

到底邊個係匿名者呢?
真係好想打鍋佢,係度”懶神秘”
哈哈...
都係講下啫!