Tuesday, January 31, 2006

神秘之旅



年初二,同屋企人到咗→平沙.神秘島。
雖然入場費係有少少昂貴,不過係包玩“機動遊戲”;而且係比“圓明園”超值。

入面好靚,地方都唔係好大;但麻雀雖小,五臟俱全。 入面有一般多既機動遊戲,雖然玩既維持性時間唔長, 不過依然可以滿足小朋友玩既心情。

我玩咗四個遊戲:“驚濤駭浪”、“過山車”、“海盜船”及“沖浪”。

驚濤駭浪:雖然睇人地玩好似冇乜咁,但自己坐到上去,就係另一種心情;其實都有少少驚,坐完都有少少搭完車既feel。

過山車:只有Cynthia 願意陪我去玩(真係好感謝你);坐都上去真係好驚,速度好快;真係驚到叫唔出聲。下次有機會再玩,真係諗過先。

海盜船:好好玩!個遊戲唔會好驚,不過我地個個玩到尖叫(其實係特登亂叫,但都係忍唔住不斷咁笑);要叫下先至好玩架嘛!搞到身邊既人都一定跟住叫,有d人會睇住我地笑,不過有人真係以為我地好驚先係度叫。

沖浪:呢個係最好玩!由上沖而家果兩下都有少少離心力,沖到落去好多浪花沖埋我地度;雖然著咗雨衣都仲有少少濕,不過真係好好玩!

如果有機會,同朋友仔一齊去玩都唔錯;不過有少少遠,坐車都要坐差唔多一個鐘。

8 comments:

Anonymous said...

你就好啦...咁多節目...

Anonymous said...

其實我覺得戈個沖浪都黎唔切驚就玩完咁ge~~><><""....不過戈個海盜船..真係.....哈哈~~~^^v

Carrie@~Biforst~ said...

to celia
唔使羨慕喎,其實你都可以架嘛!!

Carrie@~Biforst~ said...

to cynthia
其實都有少少認同你架,如果個沖浪時間長返一兩分鐘就好喇...

Anonymous said...

沖落去戈下落1,2分鐘ge話..ha...

Carrie@~Biforst~ said...

唔係嘛...
咁刺激... 我會兩隻手仔都唔夠按住個心口仔...

Anonymous said...

沖咁耐就唔叫沖啦...= ="...仲有呀...成公鐘沖落去...都唔驚啦....- -'

Carrie@~Biforst~ said...

如果係要沖成分鐘既話, 我諗應該係會由好高沖落來...