Saturday, January 28, 2006

自我享受樂趣

昨夜同朋友仔們去唱k,由夜晚一直瘋狂到凌晨,直到店子打烊,掌管趕我地走為止;唱得越來越興奮既朋友仔先肯放低隻咪,依依不捨咁離開。
之後餘下仲支持得住既10個人,就去咗筷子基區飲早茶;哈哈,真係連我自己都覺得真少少瘋狂!

當我地仲係k場入面,有個朋友仔帶咗一個陌生人到場;(陌生人=冇人識佢,除咗帶佢到場既朋友仔。)其他人顯得好唔開心,因為出現咗一個“客人”;我諗佢地個悶樣係表示對陌生人既抗議。但係佢地兩個人玩得好開心,好似旁若無人。但試問又點可以開聲叫人帶佢走呢?

其實又何需介懷其他人呢?
如果對方真係有心要搞到我地唔開心,俾佢見到我地個個都係咁既樣,咪俾佢得逞?反而我地玩得仲開心過佢,但又唔同佢玩,係唔係一個最好既“報服方法”呢?(我知道咁樣樣諗係好小朋友...)

我覺得今次睇到兩個好大方既人:Fiona 同 Vicent
因為佢地全程都係投入自己玩自己,冇乜點理“客人”;(除咗佢 somking 既時候。)而有d朋友仔佢地一直都掛住唱歌,自己玩;其實我地真係唔應該俾任何人影響到自己玩既心情!

No comments: