Friday, January 20, 2006

讓人感到可恥的...

其實,我都可以話係關閘過關的常客;
但請注意:
我只係會成日去拱北食野,有時會行下街買下野;
絕對唔係「車仔黨」。(我諗識我的人都會明白乜叫“車仔黨”)

每次當我搭巴士的時候,
都會見到一個只有澳門經常都會有的現象→就係上巴士唔排隊,
見有車來到就即刻「打尖」。
通常會做出呢種行為的人,都係「師奶級的阿姨」或者係「中年的阿叔」,有時會係「好惡的阿婆」;唔知係唔係因為佢地覺得自己的年齡有咁上下,認為我地呢d做細的年青人,要尊敬下佢地,讓佢地「打尖」。

坦白講句,我唔介意人多,亦唔會介意有位坐;
只係唔鍾意見到呢d似老賣老的人。
我覺得Janet講呢句話好啱聽:「年紀大唔使排隊咩?」

不過,我估係其他人眼中,會覺得我(地)好惡,好似一個年青人讓d“老人家”行先都唔得;(因為有時候,我地會大聲咁講:如果真係老到行唔到,佢地點解咁有衝勁去同守規的人爭鬥呢?)

如果俾香港或者係外國遊客見到,你地估下佢地會點睇澳門人呢?我自己會覺得有點“可恥”;一個都可以稱得上為「旅遊城市」既地方既居民,竟然公民意識係咁差...

6 comments:

Anonymous said...

我搭巴士都係咁呀!!d人好黑人憎~由其迫戈時,我都知有時迫大家都唔鐘意,但係真係好憎,d呀姑呀婆成日係度扮晒野咁,姐姐仔,比個位我坐下呀,我好重呀(拎住一袋二袋),咪比你坐lo,最頂唔順戈下野係佢要笑到好假戈隻lo~呢d都算啦....
有d呀婆又係似著自己老人家,冇禮貌到死~!!
成日係車度撞,撞完又扮冇野~!好討厭討厭討厭!!!!!!有時見到有d呀婆個樣又真係好無助又好善良咁,同埋見到d小朋友都會讓座ge~~
有一次,百萬行之後(雖然我同板主講過,但係我唔講真係好唔妥~><"),我地去黑沙環戈頭食野,坐2號車...去到唔知邊個站,上咗好多賓賓,我同隔離戈個fd坐咗係度,冇啦啦有個野佢一個pet pet 坐咗落黎,我個fd佢即刻話"你做乜呀!"佢又樣樣衰衰咁起返身~之後見到一個呀伯拖住個小妹妹,我地就起咗身比佢地坐啦,之後佢超唔知醜呀,9秒9咁沖咗埋黎想坐落去,我同個fd打眼色,扮晒野咗擋住咗佢~佢就先得逞ja!之後又見到一個mami拖住個小妹妹,我地前面戈2個fd又起身比佢地坐啦,點知,佢又超唔知醜呾坐咗落去..我地真係睇到有少少呆lo~!有冇搞錯呀,人地靚妹黎ga!戈個mami就焗住話唔緊要,我本來好想話鬼佢ga!!都未見過d人咁cheap ga!!但係我地又著住套制服,費事影響晒d形象先冇話佢地ja!!!不過都衝口而出講咗句~"wa,唔係咁cheap呀!!"..真係諗返到好鬼火ga!!

Anonymous said...

上面打少咗個字ga~~~係"佢先至冇得逞ja"至啱~~~

Janet said...

to Cynthia,
我撐你,遇著d無禮貌的人,
即管係巴士上面大大聲話佢0岩ga喇!後生仔應該讓座畀人,但如果畀d仲行得企得ge人坐咗,就應該出聲話佢!

Carrie@~Biforst~ said...

to cynthia:
冇錯呀!
真係唔使俾面呢d咁既人呀!!

以前我都覺得咁樣話人好似有乜教養, 所以都冇出聲, 但係... 呢種咁既人真係唔話唔得架!

Anonymous said...

陣間...三姑..wa,依家d童軍咁冇禮貌ga..
六婆..咪係lo~~點點點點點點點點,,

Carrie@~Biforst~ said...

都唔知點解而家d人咁無知
通常睇野都係咁...

”是是非非, 無法...”