Friday, January 27, 2006

傳宗接代係咪真係咁重要?

前兩日同朋友仔行街,去咗一間鞋店睇鞋仔。
(順帶一提,大家唔好係年頭新鞋仔,唔好意頭架。)
見到一對母子係度睇鞋仔,
仔仔拎住隻“粉紅色+白色”既波鞋,講笑咁問佢媽:“呢款好唔好?”
母親(好認真既語氣):“衰仔,你俾錢我,我都唔想你著呢對咁既鞋!”

其實而家同性戀都係 “普遍”既事情;(不過唔代表我支持or認同。)
唔係一定要個個男士都娶老婆,再生幾個傳宗接代;
佢地可以係唔娶唔嫁,又或者可以係同性戀既。

何別咁守舊,咁睇唔開呢?
如果老人家們都可以睇開d,可能都唔會出現咁多“戲劇性”既野;
好似係突然“心臟病發”or“中風”等等;然後分財產。

不過如果人人都咁in,電視劇就可能會冇乜題材。

6 comments:

Anonymous said...

我想問.....“粉紅色+白色”既波鞋一定係"同性戀"ga啦咩....then....
粉紅色+白色”既波鞋..so what..??
有咩問題呀..?佢like的話...???

Anonymous said...

你買買下鞋都可以扯到去同性戀ge
勁呀~~~~

Carrie@~Biforst~ said...

To Cynthia:
我唔係歧視人地呀, 咁我覺得人地個媽咪都係因為見到個colour 先咁大反應嘛... 所以我咪形容返個顏色俾你地知道嘛...

唔係我覺得"粉紅色+白色"係表示同性戀; 而係媽咪級覺得係嘛~

Carrie@~Biforst~ said...

To Celia:
唔係我咁勁亂扯, 只係我有留意到其他人既對話嘛... 所以我諗下咪意識到佢地既話中話囉...
呵...

Anonymous said...

咁我又唔覺果個媽媽覺得"粉紅色+白色"表示同性戀,我覺得佢係認為呢個color組合"娘娘腔"咋喎。

如果個主角係女仔,佢要買D好男性化既衫,咁佢媽咪就會覺得咁表示同性戀。

因為依家lesbian多過gay。

Carrie@~Biforst~ said...

講得好呀!
其實都唔明白點解而家d人會怕自己個仔係gay,但又唔怕自己個女係lesbian
而家行出街,真係有好多男女打扮得雌雄莫辨