Friday, January 27, 2006

對住咁既人,應該咩態度應對?

一個人,佢個日成日都話當你係好朋友,
你地既感情唔會因為任何既野而變質;
加上個樣識得扮野,俾多兩分緊張表情。
講得真係幾好聽既,到最後咪又係另一回事!

初時仲要扮到對你好好,過多次幾,對住你好似見鬼咁;
我唔知道你咁樣做係想博咩呀?
我亦都唔知道:
你到底將 “你的淒涼故事”講咗俾幾多個人聽;
如果你既目的都係想其他人同情你,一致認為我係最衰既人啫,
咪直接講出來,等我同你反晒面,咁你咪最可憐囉!

你真係好假呀!
我會唔再相信你講既任何說話。

如果真係會咁緊張對方係咪你既朋友,唔該,我覺得唔係齋講囉。

No comments: