Saturday, January 14, 2006

其實我很不成熟又衝動...

昨日問屋企人:
如果一個人因為別人睇小
然後為了爭一啖氣,而努力做到別人認為自己做唔到的事
呢一個人應該點去容易?
(唔知點解,我想了好耐,都記唔起點樣講至係...)

其實我覺得自己係呢一種人
因為我係非常在意別人的眼光
我要證明自己,要其他睇小我的人肯定我!

其實呢種態度係...
好高傲←自視過高;
好幼稚←好似小朋友咁斤斤計較;
好無聊←人地只係講下,需要咁樣樣做嗎?

記得有一次,大概係上年的新年期間… (係咪好好記性呢?)
我同一個人(已經唔記得係邊一個,甚至係男or女)
沿大三巴石仔路向白鴿巢方向歸家的時候

突然收到一個陌生號碼的電話
正常來講,就算係唔識既電話號碼,我都會接
當我接了電話,對方冇出聲,hold 一陣之後,佢就收線
咁我咪好少少火,好似打電話來玩咁~
跟住我好衝動咁打電話返過去(對方有來電)

目的係:
想鬧佢,做乜打電話來唔出聲又收線
如果佢係打錯,佢可以講聲先收線,但係佢最後都冇接返我個電話

我同屋企人講返
佢地話我的行為有少少幼稚...
哈哈... 其實我都覺得係...

2 comments:

Anonymous said...

如果係咁....我都係意氣用事~

不過,,一個電話je,,有時又冇必要ge~~~

Carrie@~Biforst~ said...

所以話我衝動囉...
因為會覺得:算啦!
而我就會覺得幾嬲,不過之後諗返,都覺得自己幾傻...